metalinis vairo ašies stiprinimas Oro pagalvės pakaba su trimis jungtimis ir įmontuota vairo mechanizmo galia 1/14 automobilio priedų 0
metalinis vairo ašies stiprinimas Oro pagalvės pakaba su trimis jungtimis ir įmontuota vairo mechanizmo galia 1/14 automobilio priedų 1
metalinis vairo ašies stiprinimas Oro pagalvės pakaba su trimis jungtimis ir įmontuota vairo mechanizmo galia 1/14 automobilio priedų 2
metalinis vairo ašies stiprinimas Oro pagalvės pakaba su trimis jungtimis ir įmontuota vairo mechanizmo galia 1/14 automobilio priedų 3
metalinis vairo ašies stiprinimas Oro pagalvės pakaba su trimis jungtimis ir įmontuota vairo mechanizmo galia 1/14 automobilio priedų 4
metalinis vairo ašies stiprinimas Oro pagalvės pakaba su trimis jungtimis ir įmontuota vairo mechanizmo galia 1/14 automobilio priedų 5
product image thumb
product image thumb
product image thumb
product image thumb
product image thumb
product image thumb
Kategorijos:

metalinis vairo ašies stiprinimas Oro pagalvės pakaba su trimis jungtimis ir įmontuota vairo mechanizmo galia 1/14 automobilio priedų

0

€227.40 €324.85

Mokesčių: Nemokama mokesčių
Produkto Kodas: s71893
Prieinamumas: Sandėlyje

Dydis:
Spalva:

Tilto pakėlimo funkcija yra akivaizdi. Jo nuleidimas didelių apkrovų metu gali tarnauti kaip laikančioji funkcija, o pakėlimas, kai tuščias, gali sumažinti važiavimo pasipriešinimą, sumažinti degalų sąnaudas ir sumažinti padangų nusidėvėjimą. Kai kėlimo tiltas naudojamas skirtingose transporto priemonės padėtyse, jo funkcija ir gebėjimas skirsis. Šiuo metu labiausiai paplitę sunkvežimiai, kuriuose naudojami kėlimo tiltai, yra dvigubos galinės ašies traktoriai, turintys galinės ašies kėlimą, ty 6X2R, taip pat vidurinės ašies kėlimas, ty 6X2F.

Taigi, koks skirtumas tarp šių dviejų tipų kėlimo tiltų traktoriuje? Lyginant kėlimą po kėlimo, kėlimo konstrukcija yra paprastesnė:

Galinė pakeliamoji ašis (6X2R): Po varančiąja ašimi transmisijos velenui nėra trukdžių.Ašies ir važiuoklės komponentų išdėstymas yra įprastesnis, o konstrukciją paprasčiau pakelti, palyginti su vidurine ašimi. Modeliai su šia konfigūracija paprastai yra vieno kreipiamojo rato modeliai su dviem priekiniais ir aštuoniais galiniais, o pagrindinė galinės pakeliamosios ašies funkcija yra padėti laikyti apkrovą.

Vidurinė pakeliamoji ašis: Prieš varančiąją ašį, siekiant išvengti trukdžių varančiam velenui, paprastai naudojama išlenkta ašis, o V formos stūmoklio išdėstymą reikia pakeisti (šališkas V formos stūmimas). Šios konfigūracijos transporto priemonės paprastai yra priekinių keturių ir galinių keturių dvigubų kreipiamųjų ratų modeliai, o vidurinė pakeliamoji ašis paprastai yra sujungta su viena padanga, kuri naudojama vairavimui palengvinti, kartu atsižvelgiant į apkrovą.

Kuris yra geresnis lyginant po patobulinimo?

1. Galinės ašies kėlimo konstrukcija yra paprastesnė, o tai tam tikru mastu yra privalumas;

Apskritai, dėl transmisijos veleno trukdžių vidurinės pakeliamosios ašies prošvaisos aukštis yra palyginti mažas;

3. Pakėlus ašį, transporto priemonė yra lygi 4X2 pavarai, o bendra galinės ašies pakėlimo ratų bazė yra mažesnė, todėl posūkio spindulys taip pat yra mažesnis (tačiau jei pakeliamoji ašis turi vairavimo funkciją, vidurinio pakėlimo vairavimas yra lankstesnis);

4. Dėl traktoriaus konstrukcijos įtakos (balnelis yra tarp dvigubų galinių ašių) paskutinės ašies ašies apkrova yra didžiausia vilkimo metu. Todėl, kai pakeliamoji ašis nuleidžiama, galinei pakeliamajai ašiai tenkanti masė yra didesnė už vidurinės pakeliamosios ašies apkrovą;

5. Panašiai dėl traktoriaus konstrukcijos įtakos (balnelis yra už antrosios ašies), kai pakeliama galinė ašis, ją veikia konsolės sijos sukimo momentas, o ašies apkrova bus pernelyg sutelkta į varančiąją ašį, o vairuojamosios ašies apkrova sumažės. Todėl sumažės priekinės ašies sukibimas, o tai tam tikru mastu paveiks vairavimo efektyvumą ir netgi sukels pakreipimo reiškinį (todėl užsienio sunkvežimiai turi judančius balnelius ašies apkrovai perkelti);

Apskritai, tiek vidurinis, tiek galinis keltuvas turi savų privalumų, o dėl paprastos konstrukcijos, lankstaus vairavimo ir ašies apkrovos paskirstymo galinių pakėlimo tiltų pritaikymas vidaus ir užsienio traktoriuose bus dažnesnis.

Anksčiau "Zhengda" modelis jau buvo paleidęs galinį kėlimo tiltą, o dabar jis taip pat paleido vidurinį kėlimo tiltą.

Priminimas: vidurinėje pakeliamoje vairo ašyje nėra imituotų rato stebulės komponentų, servos ir kt. Jei reikia, padarykite atskirą nuotrauką.

Norėdami sužinoti apie kitus oro pagalvių (pneumatinės) pakabos gaminius, spustelėkite šią nuorodą:

仿真刹车毂效果图:

Siekiant tiksliai atkurti faktinio produkto dalį, modelio gaminio varžtai ir veržlės yra pagaminti pagal užsakymą ir nestandartiniai. Visų varžtų galvučių dydis yra labai mažas ir reikalauja specializuotų įrankių išmontavimui ir surinkimui.Be to, varžtai yra labiau linkę atsilaisvinti nei įprasti varžtai, o nuotolinio valdymo modeliai priklauso dinaminiams gaminiams, Taigi vietas, kuriose reikalingi modeliavimo varžtai, rekomenduojama sutvirtinti mažo stiprumo varžtų klijais (išardydami naudokite karšto oro cilindrą, kad pašildytumėte varžtus, kad varžtai būtų nuimami sraigtiniais klijais), arba pakeiskite juos standartiniais varžtais.

Kilmė žemyninė Kinija
Medžiaga Metalas
rekomenduojamas amžius 14+y

0 Atsiliepimai

Pridėti atsiliepimą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas. Privalomi laukai yra pažymėti *